Bana bak ne diicem...Ottoman konsepti... tasarla Sıdıka, çok para var o işte ... Cıvık çukulatadan, uyduruk apartuman dayresine kadar her şeyi Ottoman, sultan, ecdat felan deye satmaya çalışıyollar artık. .. Hiç utanma, ataya dedeye saygı kalmadı. Varsa yoksa para gelsin ... Kuaför Adil var ya sokağın başındaki, o bile tükkanının adını değiştirmiş ...
- Naapmış, "Haremeyn Zülüf Tasarım Evi" mi? Ehehehe ...
Sayfa 51 - İletişim Yayınları.