Elif Sev

Çok fazla çalıştığımız için, tüm hayatımız işten ibaret bir hal alıyor ve iş denilen kavram bir probleme dönüşüyor.
Sayfa 138 - Athica·Kitabı okudu
Edebiyat
Elif Sev
Dün bu kitabı satın aldım, alıntıları görünce okumak için sabırsızlanıyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
5/10
·736 syf.··
2021 4. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 26 Ocak 2021 23:46
Gülün Adı uzun zamandır okumak istediğim ancak bir türlü cesaret edip okuyamadığım bir kitaptı. Kalın olması bir yana (genelde kalın kitap okumayı daha çok seviyorum ) konusunun tarih ağırlıklı olması beni çok itmişti. Hayatta sevmediğim 3 5 tane şey varsa biri de tarihtir çünkü... Kendime bir okuma grubu buldum ve işin sonunda başladım okumaya. Yalan yok başta ilgimi çektiğini bile söyleyebilirim. İçinde cinayet de olduğu için o önyargımı kırmıştı. Karakterler de ilgi çekiciydi -özellikle William karakteri bana Sherlock Holmes havası sezdirmişti. Ancak kitapta her 2-3 bölümde bir Hristiyanlık mezhepleri veya tarihi olaylarla ilgili uzun uzadıya bilgiler vermesi beni çok sıktı. Sanki salt tarih kitabı okuyormuşum gibi hissettirdi. Dolayısıyla olaydan çok kopardı beni. Tarih veya tarihi polisiye kitabı okumayı sevenlerin ve isteyenlerin eminim ki bayılacağı bir kitaptır ancak benim okuma zevkime hitap etmedi. ☹
Edebiyat
Gülün AdıUmberto Eco · Can Yayınları · 202015,9bin okunma
Lina isimli okura yanıt verildi
Elif Sev
Çok doğru demişsiniz. Bayılarak okuduğum bir kitabı bile yıllar sonra açıp tekrar okuduğumda, "Bu muymuş yani?" dediğim oluyor. Tam tersi bu kitap için geçerli olabilir. Umarım ileriki dönemlerde tekrar okuyacak cesareti bulurum ve bu sözünüzü haklı çıkartırım 😁
"Yemin ederim, ben deliyim. Deli olduğumu kabul ediyorum."
7/10
·198 syf.··
Beğendi
·
2020 99. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 02 Temmuz 2020 09:05
"Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman, bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da, canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız, o kitap bence gerçekten iyidir." Kitaptaki en sevdiğim cümlelerden biri. Kitapla ilgili çok fazla eleştiri okuduğum için kitabı koruma gereği duyuyorum :) Kitap günlük konuşma diliyle aktarıldığı için oldukça samimi ve diğer kitaplara nazaran bir o kadar da içten geldi bana. Tabi yine bu sebeple de birçok eleştiriye maruz kalmış; edebi bir eser olmadığı ve konuşma tarzından hoşlanılmadığı gibi... Ben eleştirilere rağmen kitabı okudum ve pişman olmadım. 'Çavdar Tarlasında Çocuklar' genel olarak ergenlik döneminde kendini toplumdan soyutlayan ve iç dünyası ile çatışan kahramanımızın hayatını konu alıyor. Sıradanlıktan uzak ve samimi bir kitap okumak isteyen herkese tavsiye ederim.
Edebiyat
Çavdar Tarlasında ÇocuklarJ. D. Salinger · Yapı Kredi Yayınları · 202171,3bin okunma
Elif Sev
Uzun zamandır çok merak ettiğim ama okuyup okumama arasında kararsız kaldığım bir kitaptı. Bu yorumdan sonra okuyup o samimiyeti ben de görmek istiyorum 😊
İncelediğim bir dosyada öyle hikayeler vardı ki... Baba oğluna cinsel istismar uygularken anne, "Biraz daha dayan, ne olacak ki?" diyordu. Komşuların şahitliğinde verilmiş bir hikâye bu. Aynı cümleyi anne kızları için kullanıyordu. "Babanın ihtiyacını gider, ne olur, bak bize zarar verecek." Ya da "Abindir ne olur, evlenene kadar yapmak zorundasın" gibi ifadeler kendinizi insanlıktan çıkmış gibi hissettiriyor.
Sayfa 31 - TKDF Başkanı Canan Güllü ve Uzman Dr. Psikiyatrist Aynil Yenel·Kitabı okudu
Edebiyat
YAGMUR isimli okura yanıt verildi
Elif Sev
Maalesef ve yaşamak okumaktan çok daha zor.