Bakmayın bana öyle, Tanrı'nın bir barbar olduğunu düşündüğünüzü biliyorum, her birimizin birer kukla olduğunu. Bu dünyayı istediği gibi yönettiğini sanıyorsunuz, çoğu zaman inkar ediyorsunuz varlığını ama aslında inancınız size bunu bu kadar inkar ettiren, öyle değil mi? Aksi halde varlığına dahi inanmadığınız bir şeyi neden inkar etme ihtiyacı duyarsınız?