Ve kargo gelir. Bu ay ki kitaplarım. Rus edebiyatı haricindeki tercihlerimde emeği bulunan herkese teşekkürler
1)Ölü Canlar - Nikolay Vasilyeviç GOGOL
2)Akşam Toplantıları- Nikolay Vasilyeviç GOGOL
3)Müfettiş - Nikolay Vasilyeviç GOGOL
4)Evlenme, Kumarbazlar - Nikolay Vasilyeviç GOGOL
5)Taras Bulba ve Mirgorod Öyküleri - Nikolay Vasilyeviç GOGOL
6) Yüzbaşının Kızı, Bütün Öyküler Bütün Romanlar – Aleksander PUŞKİN
7) Ana – Maksim GORKİ
8) Babalar ve Çocukları – İvan TURGENYEV
9)Bir Yaz Gecesi Rüyası – William Shakespeare
10)On İkinci Gece - William Shakespeare
11) Venedik Taciri - William Shakespeare
12) Hastalık Hastası – Moliere
13) Kibarlık Budalası – Moliere
14 ) Cimri – Moliere
15 ) Göğü Delen Adam – Erich Scheurman
16 ) Her Yerden Çok Uzakta – Ursula K. Le . Guin
17)Şeker Portakalı – Vasconcelos
18)Martı – Richard Bach
19) Zorba – Nikos Kazancakis.