Ben ilk defa birine güvenip geleceğe baktım, o ise beni inandırıp en baştaki yalnızlığıma geri bıraktı.
‘İyi fotoğrafçı deklanşöre basan kişi değildir. Fotoğrafıyla konuşabilen kişidir.’
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Günaydın
Bazen gerçekleşmeyen şey, gerçekleşen en önemli şeydir..✨😌
Duygu ve Düşünce
Yalanlar ve imalar üzerine kurulu bir sistem, gerçekliği reddeder. Ancak gerçeklik reddedilemez; o sadece birikmiş bir enerji gibi sistemin içinde bekler. İma, sistemi bir arada tutan bir harç değil, onu çürüten bir pas gibidir. İnsanlar açıkça konuşmaktan korktukça, sistemin çatlakları büyür ve en sonunda hakikat, o sahte nezaket duvarını yerle bir eder." Güçsüzlerin Gücü
sesli pardon yazılı düşünmem
Fark ettim ki burası benim güvenli bölgem, instagram, Whatsapp hatta son zamanlarda threads bile… Ama hiç birisi bende bi bu burası etmiyor. Tamamen kendimim, hiçbir kaygı gütmeden sadece dijital günlüğüm. Bir elin parmağını geçmez gerçek hayatımdaki burayı bilip de beni takip eden. Şimdi diyorum keşke onlar da bilmeseydi. Ama hayat akıp gidiyor, insanlar gelip geçiyor ve bizde çok çok değişiyoruz. İtiraf edeyim şu sıralar ki hayat değişimim biraz benim için sancılı geçiyor. Akıp giden hayatta bende biraz savruluyorum. Ama hep yaptığım gibi Allah’a bırakıyorum, ne zaman gitsem beni hiç geri çevirmeyen Rabbime… Sesli düşünmeyi çok yapıyorum ama bu yazı biraz düşünürken yazmak oldu…
Birini kaybettiğinde ,sende biraz kayboluyorsun .