Herkes belirtirse seviniriz.
Bu yıl okuyup’ da hangi kitapları çok beğendiniz yazarmısınız? Herkes bilgilensin. Lütfen etiketleyin.
1000Kitap
··
13bin Gösterim
131 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Nurullah Ataç-Gene Yalnızlık Harika bir deneme kitabı, tavsiye edilir.
Duha Rica ederim :)
Şu anda bitirmek üzere olduğum kitap sekizinci renk Üç kız kardeş - İclal Aydın Felsefe kitapları Kürk mantolu Madonna ,milenaya mektuplar Osman Balcigil kitapları Serkan Şengül polisiye
Reklam
Yaşar Kemal Ada Hikayesi 4 cilt Maksim Gorki Çocukluğum,Ekmeğimi Kazanırken,Benim Üniversitelerim,Karamazov Kardeşler,Mahşerin Dört Atlısı.