Yıldırım

Yıldırım
@guveny1320
"Evet, insan kendinde başlayıp kendinde biter, ötesi yoktur. Bir şey olmak istiyorsa bu yaşam içinde olur."
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Geçecektir hayatımıza mutlaka Çok inandığımız bir şeyin çocukluğu Sonra gençliği, sonra oturmuşluğu Sonra hayat hayat gibi olacaktır.
Şiir
Başını omuzuma yasla göğsümde taşıyayım seni, gövdem gövdene can olsun.
Şiir
kendimi de koysam ayağımın altına yine de yetişemiyorum ey aşk, omzunun hizasına. çünkü bende birikiyor her şeyin tortusu ve ayağını kaldırıyor dünya,konuşurken benimle.
Şiir
hani adalet? bir kasım' dan öteki kasım' a bir yanım kör bir yanım sağır.
Şiir