Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol

Hüseyin T.

İkiye bölünmüş bir bütün gibi yaşadım Bir yanım öbür yanıma düşman Sağımda kızgın kumlar gezdirdim Solum üşüyor eski bir anıdan.
Sayfa 103 - Cinayet Kışı IIKitabı okudu
Reklam
Sustum. Sustum. Sustum. Bütün aşkların sonunda yaptığım gibi, konuşmak hiçbir şeyi, hiçbir şeye ulaştırmıyordu. Biliyordum.
Sayfa 130 - Tüller ve Silah...Kitabı okudu
Aslında hazin bir öyküdür bu anlatmaya yakışmaz sesiniz yanımdaki bütün sandalyeler boş, alabilirsiniz.
Sayfa 152 - Delilirikler IIKitabı okudu

Okur Takip Önerileri

Tümünü Gör
Bilme, tanıma beni merdivenleri üçer beşer çıkmanın sevinci yok içimde
Sayfa 164 - Apollon IIKitabı okudu
Zokayı yutmuştum ben bir zaman ah dilim yaralı konuşamam.
Sayfa 19 - BalıkKitabı okudu
Reklam
aşkımız bitmiş olabilir ama unutma ayrılığımız devam ediyor sevgilim
Sayfa 59 - Altı SaçKitabı okudu
Yalnız yalnızken mi özgürüz?
İnsan sadece yalnız olabildiği sürece, bütünüyle kendisi olur: Demek ki, yalnızlığı sevmeyen özgürlüğü de sevmez; çünkü insan ancak yalnız olduğunda özgürdür.
Sayfa 131Kitabı okudu
Aysun Kayacı: Günümüzün Peyami Safa'sı
Hürriyetin şahsiyetle münasebetini aramayan hukukçu, yalnız fertle devlet arasındaki münasebet plânında kalınca, aptalla zekiye, bilgisizle âlime, görgüsüzle görgülüye aynı rey hakkını tanımak zorunda kalır. Böyle bir hürriyet ve müsavat anlayışıyla iki ahmak bir dâhiden üstündür. Partilerin seçimlerde aptal avcılığına çıkmaları, onları kandırmak için başvurdukları demagojinin demokrasi yerine geçmesi ile neticelenir.
Sayfa 289 - ÖtükenKitabı okudu
"deli ol, aşık olma"... " Delilik şüphesiz aptallıktan iyidir. Delilik, var olmuş bir zekânın yok oluşudur; aptallık, var olmamış zekânın var olmamaya devam edişidir. Deliliğin hiç olmazsa mazisi şanlı. Aptallığın şerefli bir tarihi bile yok."
Sayfa 137 - ÖtükenKitabı okudu
Reklam
Ne hakikati? Ben üniversitede hakikat filân aramıyorum. Koca arıyorum ayol, koca!
Sayfa 79 - ÖtükenKitabı okudu
Unutulan ne kadar güzelse o kadar acıyor boşluk.
Sayfa 46 - CanKitabı okudu
Açılırsak birbirimize sen bana, ben de sana dalarsak bana sen ve ben sana erirsek sen bende ve sende ben. işte o zaman ben olurum ben ve sen de sen.
Sayfa 51 - İletişimKitabı okudu
Neden? Geçmişte güzel olan bir şey, geriye bakarken çirkin gerçekleri gizlemiş olduğu için neden böyle dağılıp parçalanıyor? Evlilikteki mutlu yılların anısı, ötekinin tüm o yıllar boyunca bir âşığı olduğu anlaşılınca neden zehir oluyor? Öyle bir durumda mutlu olunamayacağı için mi? Ama mutlu olunmuş ya! Bazen sonu acı verdiği için bile mutluluğa sadık kalmaz bellek.
Sayfa 35 - İletişimKitabı okudu
Geçmiş, geçmiş; gelecek, gelmeyebilir; an, geçmek üzere
Hayat bilgeliğinin büyük bir kısmının, biri diğerinin mahvetmesin diye, dikkatimizi kısmen mevcut âna, kısmen de geleceğe bahşettiğimiz doğru orana dayandığı söylenebilir. Bazıları (gamsızlar) fazlasıyla mevcut anda, bazıları da (korkaklar ve tedirginler) fazlasıyla gelecekte yaşarlar; ölçüyü tutturanlar nadirdir.
Sayfa 29 - Can kısa klasikKitabı okudu
158 öğeden 1 ile 15 arasındakiler gösteriliyor.