📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Özal'ın kafasındaki model şöyleydi.
Dışardan bol taze para bulunmalıydı.İçerde de yüksek faiz ile paralar yastık altlarından çıkıp şirket kasalarına girmeliydi.
Devlet,yalnızca asayiş işi ile uğraşmalı, özel sektör, duruma hemen hakim olmalıydı.
Piyasayı canlandırmak için şöyle bir yol izlenmeliydi.KİT'ler, özel sektöre satılmalı, batan şirketler devlete kakalanmalıydı. Bu yolla devlet ile özel sektör arasında para akımı artar, bundan özel ve güzel sektör yararlanırdı.
Öyle yıkma kendini,Öyle mahzun, öyle garip...Nerede olursan ol,İçerde, dışarda, derste, sırada,Yürü üstüne - üstüne,Tükür yüzüne cellâdın,Fırsatçının, fesatçının, hayının...Dayan kitap ileDayan iş ile.Tırnak ile, diş ile,Umut ile, sevda ile, düş ile.Dayan rüsva etme beni.
Ağalar, gelin siz bu davadan vazgeçin. Bu evi basmak demek, berbatlığımız demektir. Bizi darmaduman ederler. İçerde olan rezilliği ben de gördüm. Hiç şüpheniz olmasın ki, bu gece Zübükzade İbraam Bey'in evinde hükümet misafirdir. Bre ağalar, sizde hiç mi akıl yok? Gözlerinizle gördüğünüz şu rezilliği, hükümetten başka hangi kuvvet bu edepsizliği yapmaya cesaret edebilir? Bunu anca yapsa yapsa başımızdaki hükümet yapabilir. Yahu o ne kepazelik, tuuu... Görünce, birden anladım hükümet olduğunu. Efendi, kanunları çiğnemekten kim korkmaz? Hükümet... İşte bunlar da, hiç şüpheniz olmasın, halis hükümet...