Ses çıkaran, bana yabancı gelen biriyle yaşamaya alışkın değildim ve bir geceliğine bile olsa, evimin istila edilmiş olmasına sinirleniyordum. Yazar olmanın avantajı buydu işte; tek bir insan görmeden günlerimi geçirebilirdim. Dışarıdaki dünya anlaşmazlık ve kalp kırıklıklarıyla doluydu; istediğim ve ihtiyaç duyduğum her şey bu duvarların arasındayken, neden evimden ayrılacaktım ki?