Büyük kestane ağacının altında ben seni sattım, sende beni. Onlar orada yatıyorlar, biz de şurada. Büyük kestane ağacının altında. George Orwell 1984
Edebiyat
Kendini çaresiz bir garip gibi hissetti,bu garip dünyada sanki derinliklerde kaybolmuş da deniz dibindeki karanlık ormanlarda dolaşıyormuş gibi geldi ona.Yapayalnızdı. 1984 George Orwell
Reklam
"Bazı şeyler geri gelmiyordu, insan bir daha geriye dönemiyordu. İnsanın içinde bir şeyler ölüyor, yanıp kül oluyordu". 1984
Edebiyat
Müthiş kitaplar
Bazı kitapların alıntı cümleleri o kadar çok o kadar çok olur ki size anlatacak bir şey bırakmaz. Müthiş bir kitap 1984 George Orwell Ülkü KARA
youtu.be/IqUCn_uQEGU Bu videoyu izledikten sonra 1984 kitabını okuyasım geldi. Normal midir?
Niyet ettim gördüğüm tüm sahte alıntıları şikâyet etmeye!
Bu tarz paylaşımların değerli yazarlarımıza çok büyük bir haksızlık olduğunu düşünüyorum. Yıllarca düşünerek, çalışarak, tüm duyguların ve hayal kırıklıklarının içinden geçerek bir zihin seviyesine ulaşıyorsun ve bir edebi eser meydana getiriyorsun. Sonra birisi geliyor ve senin ismini atarlı giderli facebook sözleriyle yan yana anıyor. Bunun adı saygısızlıktır. Ayrıca bunun yayılması internet çöplüğünde büyük bir bilgi kirliliğine sebep olmaktadır. Yani içinde her Olric geçen cümle Oğuz Atay 'a ait değil. Ya da her hüzünlü kamyon arkası kıvamında aşk cümlesi Kürk Mantolu Madonna'da geçmiyor. İnsanların bir an önce Şeker Portakalı, Tutunamayanlar, 1984 kitaplarını rahat bırakmalarını diliyorum.
Alıntı
Reklam
Reklam