Yazın izlediklerim~✨
Film:
1-Trainspotting(1996)
2-Bohemian Rhapsody (2018)
3- The Freedom Writers (2007)
4-The Saw 2 (2005)
5-10 Things I Hate About You (1999)
6-Truman Show (1998)
Antik Acılar
...Rasyonel öğede de hüzün arayan bir şair.
Yarın ne olacak? Yapar, yapmaz.
Bugüne dek yazdıkları yeter bence.
...O matara, o miğfer
o su, o güvercin...
Daha ne diyeyim...
Zarı atıyorum.