Bu yıl benim için çok verimli, eğlenceli ve içimde farklı duyguların, hislerin oluştuğu, benim değiştiğimi hissettiğim bir yıl oldu💖.
Okumak açısından çok verimli geçtiğini düşünüyorum.
Bir çok evrene, dünyaya yolculuk yaptık, yeni karakterlerle tanıştık; kimisini asla unutamayacağız, kimisinin adını dahi duymak istemiyoruz, kimisi ise kalbimizi fethetti, onlara diyeceğim bir şey yok.
Her yeni karakter benim için yeni bir hayat hikayesi ve yeni bir arkadaş oldu.
Bu yılı en iyisinden 53 kitap ile kapattım. Gelecek yıl daha da iyi kitaplar ile daha güzel bir yıl geçirmek dileğiyle...
İşte bütün yıl boyunca okuduğum kitaplar,
❄️Ocak
📍Asi Gökler ⭐
📍En Yakın Uzak
📍Pera Palas'ta Onbir Gece
📍Mermedusa ⭐
📍Kalpsizler ⭐
📍Abbas Dayı Hadisesi
☃️Şubat
📍Yaprakların Haritası
📍Hayta
🌺Mart
📍Abbas Dayı Hadisesi
📍Kedi Ankira
📍Alma ve Yedi Canavar
🌷Nisan
📍Sahipsizler
📍Tavuk Bacaklı Ev
📍Bir Başka Zaman Ramazan
📍Jamie Drake Denklemi