Dökemediğim için gözyaşı, nefret ediyordum kendimden. Vücudumda litrelerce su dolanıyordu ama sanki hepsi sözleşmiş gibi saklanıyordu, onlara en çok ihtiyacım olan anda.
"
Gözyaşları insanın içindeki iyiliğin işaretidir," 8 derler. Taş kalpli, gözleri yaş görmemiş insanlarla birlikte yaşayacak değilim ben!
8. Eski Yunanca bir tabir olan bu deyim, bire bir çevrildiğinde, 'Sulu gözlü adamlar iyi adamlardır!' anlamına gelir.