Kusurlarımızla insan, yaralarımızla güzeliz:)
Hissetmedikten sonra, hata yapmadıktan sonra, acı çekip iyileşmedikten sonra nefes almanın ne anlamı var? Biz kusurlarımızla güzeliz.
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hem belki seneye tek başına çıkarsın tatile, kocan ve çocuklarınla değil; kendi kendinle. Sevmediğinden değil aileni, kendini özlediğinden. Şöyle bir kendinle sohbet etmeyeli çok zaman geçtiğinden. Yalnızlık içsel bir hazine olduğundan. Kaçılacak bir sosyal kusur değil.
Kusursuz olduğunu sanan kişi aslında kusurlarla doludur, kusurlarla da kusurlu bir ilişkisi vardır…
Sayfa 87·Kitabı okuyor
İnsanoğlunun kusurlu tabiatı böyledir işte! En berrak gezegenin halesinde bile böyle lekeler vardır ve Bayan Scatcherd’inki gibi gözler yalnızca bu minik kusurları görür ve yıldızın gerçek parlaklığına kör kalırlar.
Sayfa 95·Kitabı okuyor
Alıntı