Düşüncelerini benimle paylaşmak isteyen okurlarımdan önemli bir dileğim var: Bana yazarken, kendileriyle aynı eğitim düzeyinde, leb demeden leblebiyi anlayan birine yazar gibi değil, çok düşük düzeyde eğitim almış, hemen hiçbir şey bilmeyen birine yazar gibi yazsınlar. Hatta en iyisi, benim yerimde, ufacık köyünden dışarı adım atmamış, bütün yaşamını ıssız bir dağ başında geçirmiş, en küçük şeyleri bile bir bebeğe söyler gibi çok basit sözcüklerle söylemezseniz anlayamayan, dolayısıyla da kavrama düzeyinin üstünde karmaşık sözcükler kullanmaktan hep kaçınılması gereken, cahilin cahili biri olduğunu düşünsünler.
Her çocuğun yaşı ve anlayışı farklıdır.Kimi leb demeden leblebiyi anlıyor,kimi de leblebiyi yedikten sonra bile ne yediğini anlamıyor.Hepsi bizim çocuğumuz ve hepsini bizden soracak Allah.Her çocuğu mükemmel yaratmıştır Allah.Ne fen puanıyla ne hafızlığıyla ne de yakışıklılığıyla ölçemeyiz çocuklarımızı.