Kargo bedava olsun diye sepete eklediğim kitap, yazarla tanışmama vesile oldu. İnsanı düşünmeye, sorgulamaya iten, bir şeylere karşı durmanın insana ne kazandırıp neyi götürdüğüne odaklanan, kısa ve öz bir öyküydü. Kesinlikle sevdim, gözlerim dolu dolu okudum. Vaktim olursa yazarın diğer kitaplarını da okuyup, kendisini yakından tanımayı istiyorum.
Selçuk Baran
Çok meşhur, çok övülen bir kitaptı. Bu yüzden maruz kalmaktan sıkılıp okuyayım dedim, neden olmasın. Bir oturuşta bitti, altını çizdiğim yerler oldu falan ama abartıldığını düşünüyorum. Ya da bana hitap etmedi diyelim. Okumayı bitirdikten sonra birkaç incelemeye göz attım, yazar bunu 18 yaşındayken yazmış, böyle düşününce yazarın iç dünyasına tanıklık etmiş olduğumuzu düşünebiliriz. Sonuçta pek bir şey fark etmedi, diğer kitaplarını öncelikli olarak listeme ekleyeceğimi şu anlık sanmıyorum.