yorgun yıldız

yorgun yıldız
@lorida
sevmek insanın yüreği kadar küçükse büyüğünü taşıyamazsın
Kitaplığımda okunmayı bekleyen kitaplar
kitaplarla ilgili her şey çok ilgimi çekiyor, özellikle alışveriş. Kitap öneri videoları izleyip liste hazırlamak ve nerede daha uygun fiyatlı diye 2. el sitelerini, sahafları, alışveriş sitelerini gezmek favorim. Bu yüzden okuduğum kitap sayısının okumadıklarımı geçemediği -maalesef- 160 kitaptan oluşan bir kitaplığa sahibim. dipnot: klasikler hariç kitaplığımın neredeyse tamamı ikinci eldir. 1-) Don Quijote (2 Cilt Takım) (okul aldırmıştı ben de baskısını beğendiğimden iki ciltli halini almıştım. ilk 100 sayfasını okudum ama zaten konuyu bildiğimden sıkıldım. satmaya da kıyamadım 'ya ilerde okursam' diye. ) 2-) Fındık Kabuğu ( konusu ilginçti: doğmamış bebek cinayeti önlüyor ama dili ağır gelmişti böyle oturup 1 saat kesintisiz okumam lazım ki kurguya girebileyim. böyle kitapları da okulda okuyamıyorum o yüzden hala bekliyor. pek yaz kitabı gibi de değil.) 3-) Eşekli Kütüphaneci (favori kitabım olabilir, tekrar okuyacağım. ) 4-) Hamlet 5-) Yanlışlıklar Komedyası 6-) Romeo ve Juliet 7-) Macbeth 8-) Yeraltından Notlar 9-) Bir İdam Mahkûmunun Son Günü 10-) Dedektif Auguste Dupin Öyküleri 11-) Dorian Gray'in Portresi 12-) Kral Oidipus (mitoloji bayılıyorum ama yaz havası veriyor.) 13-) Elektra (mitoloji bayılıyorum ama yaz havası veriyor.) 14-) İtiraf 15-) Üç Silahşor ( kalın kitapları yanımda taşıyamadığımdan okuyamıyorum. ) 16-)
Gönderi kullanım dışı
yorgun yıldız
Küçük prense ilgili bir şey demek istiyorum. Ortaokulda türkçe hocamız çok methetmişti bu kitabı. Kimler okudu diye sorup okmamış olanlara 'yazık okumuş olmanız gerekti' gibi bir şeyler dedi. O günden beri bende kitapa önyargılıydım. Ama bu sene aldım ve okudum. Ve istemeden de olsa hocaya bir tık hak verdim. Yazımı gerçekten ilkokul seviyesi çünkü ince konular hikayeleştirilip basitleştirilerek yazılmış. Bu yüzden her kesime hitap ediyor. Ve belki de okumak istemediğim yaşlarda şimdiki kadar sevemezdim kitabı okumak şimdiye nasip olmuş. Biraz uzattım kusura bakma ama kısaca önyargını kırarak okuyabilirsin demek istedim. <3