Küçük prense ilgili bir şey demek istiyorum. Ortaokulda türkçe hocamız çok methetmişti bu kitabı. Kimler okudu diye sorup okmamış olanlara 'yazık okumuş olmanız gerekti' gibi bir şeyler dedi. O günden beri bende kitapa önyargılıydım. Ama bu sene aldım ve okudum. Ve istemeden de olsa hocaya bir tık hak verdim. Yazımı gerçekten ilkokul seviyesi çünkü ince konular hikayeleştirilip basitleştirilerek yazılmış. Bu yüzden her kesime hitap ediyor. Ve belki de okumak istemediğim yaşlarda şimdiki kadar sevemezdim kitabı okumak şimdiye nasip olmuş. Biraz uzattım kusura bakma ama kısaca önyargını kırarak okuyabilirsin demek istedim. <3