Ölüm niye 'üzüntü' konusu olsun ki?
- Birisinin ölümüne sevinilmez mi
Ne bir "vah vah", ne de bir "oh olsun"...
- Ya da, kendi ölümüne sevinemez mi insan?
- Mutlu bir intihar - - olamaz mı?...
Tabii, oyunlarımın hiçbiri iyi değil! Ama ne kadar eğlenceli şeyler, bir bilseniz! Hemen hepsi bir bahis sonucu yazıldı. Dorian Gray'in Portresi de öyle; dostlarımdan biri asla roman yazamayacağımı iddia ettiği için birkaç günde yazdım onu. Yazmak o kadar canımı sıkıyor ki!