Dehşet içinde uyanırım her sabah,
Ağlamak gelir içimden,
Düşündükçe günümü,
Tek, evet tek bir isteğimi bile gerçekleştirmeyecek günü,
Her sevinç hissini
İnatçı yermelerle azaltan,
Etkin ruhumun yaratıcılığını
Binlerce çirkin görüntüyle engelleyen.
Gece olunca da, korkarak,
Yatarım yine yatağıma:
Burada da yine yok huzur,
Ürkütür beni vahşi rüyalar.
Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman, bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da, canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız, o kitap bence gerçekten iyidir.