Bir süredir hep gitmek fikri var aklımda. Öyle alıp başını kaybolmak değil; yakalanmak, bulunmak, kavuşmak hevesiyle gitmek... Büyümek, öğrenmek, anlamak için gitmek... Dönmeyi düşünmeden ama dönebilme ihtimalinin huzuruna da tutunarak gitmek...
Yahudiler, yaklaşık 100 yıldan bu yana türlü hile ve entrikalarla topraklarımızı çalmak istiyorlar. Onlar, hangi iyilik ve ihsanı işlediler ki Allah onları bize karşı güçlü ve kuvvetli kılsın!