PA

din! sonsuz yaşamı kabul ediyorum, belki her zaman da kabul ettim. varsın yüce gücün iradesiyle bilinç tutuşmuş olsun, varsın dünyaya bakıp 'ben varım!' desin bilinç, varsın yazgısı bu güçle yok olmak olsun (çünkü bir nedenle, hatta nedeni açıklanmadan öyle olması gerekiyor), hepsini kabul ediyorum, ama yine de her zamanki soru geliyor aklıma: tüm bunlarda benim tevazuuma ne gerek var? beni yediği için kendisine övgüler düzmemi beklemeden yiyemiyor mu beni?
PA isimli okura yanıt verildi
PA
A tamam teşekkürler :) sanki Lebedev'in de böyle bir söylevi vardı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
din! sonsuz yaşamı kabul ediyorum, belki her zaman da kabul ettim. varsın yüce gücün iradesiyle bilinç tutuşmuş olsun, varsın dünyaya bakıp 'ben varım!' desin bilinç, varsın yazgısı bu güçle yok olmak olsun (çünkü bir nedenle, hatta nedeni açıklanmadan öyle olması gerekiyor), hepsini kabul ediyorum, ama yine de her zamanki soru geliyor aklıma: tüm bunlarda benim tevazuuma ne gerek var? beni yediği için kendisine övgüler düzmemi beklemeden yiyemiyor mu beni?
PA
Bu pasajı Lebedev mi söylüyordu ?

NA

, bir kitap okudu
Puan vermedi·136 syf.·
2 saatte okudu
·
Okunma: 03 Temmuz 2020 22:51
·
2020 16. kitabı
Murathan Mungan
8/10 · 450 okunma
PA
yalnızca beğendiğim kitaplara puan veririm +1

NA

, bir kitap okudu
Puan vermedi·150 syf.·
5 günde okudu
·
2020 15. kitabı
John Cheever
8.4/10 · 142 okunma
PA
benden evvel