PA

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
***FARKLI TÜRLERİ KEŞFET ETKİNLİĞİ BAŞLADI!!!***
Sevgili 1k ailesi bugün itibariyle 'Farklı Türleri Keşfet' etkinliğimiz başlamış bulunmaktadır. * Bu iletinin altına yaptığımız okumalardan bize kalan okuma deneyimlerini, alıntı, yorum ve incelemeleri paylaşabilirsiniz. * Etkinliğe katılmak, etkinlikle ilgili soru sormak ve katılımcı ile tür listesini takip etmek için LÜTFEN #28548203 nolu iletiyi kullanalım. *Etkinliğimiz 1 Nisan 2018 - 15 Mayıs 2018 tarihleri arasında devam edecektir. * Umarım farklı izlenimler bırakan, yeni türlerle tanışacağımız, keyifli bir etkinlik olur. Herkese keyifli okumalar dilerim... *ETKİNLİK BOYUNCA KİM NE OKUDU?* 1- DUA / Ey Oğul / #28266139 2- https://1000kitap.com/Seyideoruc / #28410711 - #28426786 - #28426819 - #28597302 - #28620296 - #28663640 3- NigRa / https://1000kitap.com/naruto--1401/kitaplar 4- Havva Öztin Akarsu / Su Üstüne Yazı Yazmak - ( #28585231 ) / Tasavvuf Bahçeleri ( #28646404 ) / Çile ( #28825447 ) / Fütuhu'l Gayb (#29119088) / Sol Ayağım (#29166972) / Batı Tefekkürü ve İslam Tasavvufu (#29655790) 5- Senem Özcan / Kulağımızdan Bizi Kimler
PA isimli okura yanıt verildi
PA
Ben de öneri üzerine bu kitapla başladım :) oldukça güzeldi ve hoşuma gitti size de öneririm. Ayrıca çeviri şiir kitaplarında çevirmen faktörünün de çok önemli olduğunu unutmamakta fayda var. Ataol Behramoğlu bu şiirleri çok güzel çevirmiş. Farklı çevirmen var mı bilmiyorum ama Hasan Ali Yücel Klasiklerini öneririm. :)
7/10
·256 syf.··
2018 61. kitabı
Distopik tarzda yazılan ilk kitaptır ve diğerlerinin fikir babasıdır. 1984 kurgusu ve anlatımı açısından daha fazla okunsa da George Orwell da BİZ'den etkilenerek yazmıştır. O yüzden önce bu kitabı okumanızı tavsiye ederim. Bana göre gelmiş geçmiş en iyi bilim kurgu. 26.yy da geçiyor ama zamanın mekanın hiçbir önemi yok. Çünkü insanlar cam bir hapishanede yaşıyor. Doğayla ilişkileri tamamen kesilmiş. Sadece sisteme hizmet ederken düşünmeleri bile yasak. Kitabı okurken öyle içine giriyorsunuz ki kurgunun, perdeleri kapatıyorsunuz ister istemez. Özgürlüğün en aza indirgendiği değil hiç olmadığı bir kurgu. Kitap bittikten sonra gizlice yaptığınız şeyler sizi mutlu edecek.
Edebiyat
BizYevgeni İvanoviç Zamyatin · İthaki Yayınları · 202011,9bin okunma
PA isimli okura yanıt verildi
PA
Gerçi evet kurgu da buna izin vermiyordu, en küçük bir sistem eleştirisinde yok ediliyorsun zaten. Seçim hakkı tanınmıyordu diye hatırlıyorum.
***FARKLI TÜRLERİ KEŞFET ETKİNLİĞİ BAŞLADI!!!***
Sevgili 1k ailesi bugün itibariyle 'Farklı Türleri Keşfet' etkinliğimiz başlamış bulunmaktadır. * Bu iletinin altına yaptığımız okumalardan bize kalan okuma deneyimlerini, alıntı, yorum ve incelemeleri paylaşabilirsiniz. * Etkinliğe katılmak, etkinlikle ilgili soru sormak ve katılımcı ile tür listesini takip etmek için LÜTFEN #28548203 nolu iletiyi kullanalım. *Etkinliğimiz 1 Nisan 2018 - 15 Mayıs 2018 tarihleri arasında devam edecektir. * Umarım farklı izlenimler bırakan, yeni türlerle tanışacağımız, keyifli bir etkinlik olur. Herkese keyifli okumalar dilerim... *ETKİNLİK BOYUNCA KİM NE OKUDU?* 1- DUA / Ey Oğul / #28266139 2- https://1000kitap.com/Seyideoruc / #28410711 - #28426786 - #28426819 - #28597302 - #28620296 - #28663640 3- NigRa / https://1000kitap.com/naruto--1401/kitaplar 4- Havva Öztin Akarsu / Su Üstüne Yazı Yazmak - ( #28585231 ) / Tasavvuf Bahçeleri ( #28646404 ) / Çile ( #28825447 ) / Fütuhu'l Gayb (#29119088) / Sol Ayağım (#29166972) / Batı Tefekkürü ve İslam Tasavvufu (#29655790) 5- Senem Özcan / Kulağımızdan Bizi Kimler
PA
Şiire yeni başlayan ve bağımlı olan biri olarak Lermontov - Hançer incelemem :) #29558830
7/10
·256 syf.··
2018 61. kitabı
Distopik tarzda yazılan ilk kitaptır ve diğerlerinin fikir babasıdır. 1984 kurgusu ve anlatımı açısından daha fazla okunsa da George Orwell da BİZ'den etkilenerek yazmıştır. O yüzden önce bu kitabı okumanızı tavsiye ederim. Bana göre gelmiş geçmiş en iyi bilim kurgu. 26.yy da geçiyor ama zamanın mekanın hiçbir önemi yok. Çünkü insanlar cam bir hapishanede yaşıyor. Doğayla ilişkileri tamamen kesilmiş. Sadece sisteme hizmet ederken düşünmeleri bile yasak. Kitabı okurken öyle içine giriyorsunuz ki kurgunun, perdeleri kapatıyorsunuz ister istemez. Özgürlüğün en aza indirgendiği değil hiç olmadığı bir kurgu. Kitap bittikten sonra gizlice yaptığınız şeyler sizi mutlu edecek.
Edebiyat
BizYevgeni İvanoviç Zamyatin · İthaki Yayınları · 202011,9bin okunma
PA isimli okura yanıt verildi
PA
Fikirlerinizi merak ettiğim için soruyorum, bu kitabın kritiğini yapmayı çok istemiştim ama okuyan birisini bulamadım çevremde :)