📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Rengini dünyaya ilk defa sunan
Adsız bir çiçek gibi parlıyorsa gözlerim
Sevgilim
Bana 'sen bir şairsin' dediğin zaman.
Yalnız sana yazıyorum bu şiiri
İstersen bir şiir gibi okuma
Çünkü her yıl yeniden yazacağım onu
Soğuklar başlayınca havalanıp
Millerce yol katettikten sonra
Güneyi tadan bir kuşun sevinciyle.
Ve yazmış olacağım bir de
Her dönemde her çağda
Sevdanın kendine özgü diliyle."
"Yaşamaya devam etmem imkânsızmış gibi hissettiren bir çaresizlik.. Evham mı bu hâle getirmişti beni?
Keder,tatlı tatlı yağan akşam yağmurunun ardından gökyüzüne üşüşen fırtına bulutları gibi çökmüştü göğsüme. Kalbim sıkışıyordu, nefes alamıyordum; gözbebeklerim buğulanıyor, önümdeki dünya karanlığa gömülüyor, vücudumdaki tüm kuvvet sanki parmak uçlarımdan kayıveriyordu."