Ry

Ölümden de korkmam, er geç ölür insan. Ölmemek elimizde değil ki bizim: İyi yaşayamamak beni tek korkutan.
Sayfa 125 - İş Bankası·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Neyi bekleyeceğiz, Zeze?" "Gökyüzünden güzel bir bulutun geçmesini."
Sayfa 67 - can·Kitabı okudu
"Onun gururunu ben de kolaylıkla hoş görebilirdim. Benim gururuma dokunmamış olsaydı."
Edebiyat
Umutsuzluk susar. Kaldı ki susmak bile, eğer gözler konuşuyorsa bir anlam taşır.
Kitaplar, bir zamanlar bana, insanları sevmek lazım geldiğini, insanları sevince tabiatın, tabiatı sevince dünyanın sevileceğini, oradan yaşama sevinci duyulacağını öğretmiştiler.
Sayfa 41 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu