Saadet

Saadet
@saadetgr
Muhteşem...
Yaşamak istiyordum, tek önemsediğim buydu. Yaşamak; kendi istediğim hayatı yaşamak, kendi yolumdan, istediğim yere kadar gitmek.
Sayfa 13 - Sel Yayıncılık·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ah, bu dünyada herkes kendini, sadece kendini, hatta başkalarının zararına olarak kendini mi düşünürdü?
Sayfa 112 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Unutmayın ki, dünya da en korkunç şey, ümidini kaybetmektir.
Sayfa 248
Alıntı
Göreceksen şimdi gör beni Çünkü tabutlar ışık geçirmez.
Sayfa 366 - Kırmızı Kedi Yayınevi
Edebiyat