Saçmalamayı da mantıklı olmak kadar çok seven, kitaplarda ve şarkılarda kendini bulan, hayallerde yaşadığı kadar uçuk, gerçekleri gören birisi kadar gerçekçi bir kızın profilindesiniz.Kolay gelsin :)
Kitaptaki betimleme ve kurgu çok güzeldi.Çok akıcı bir kitap zaten.Bazı yerlerde gülümsetmeyi bazı yerlerde de ağlatmayı başaran bir kitap.Kesinlikle okumalısınız. :)