Ülkü :)

Ülkü :)
Saçmalamayı da mantıklı olmak kadar çok seven, kitaplarda ve şarkılarda kendini bulan, hayallerde yaşadığı kadar uçuk, gerçekleri gören birisi kadar gerçekçi bir kızın profilindesiniz.Kolay gelsin :)
öğrenci :D
KÜ<Türkçe Öğretmenligi>
Ankara/Kastamonu
Ankara
181 okur puanı
Nisan 2015 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Aşk
aşk için söylediğim her şeyi bir daha söylerim sakin mutsuz ya da yırtıcı herkesin ağzındaki o sonsuz acı belki de bundandır
Sayfa 96
Şiir
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hediye
“Sevgiliye gidecek hediyeyi saymak yakışık almaz, öyle değil mi?”
Sayfa 359·Kitabı okudu
Tarih
Lennie ve George
George anlatmaya devam etti. '' Ama biz onlar gibi değiliz. Bizim bir gelecek planımız var. Söylediğimizi dinleyen, bize önem veren biri var yanımızda. Gidecek başka bir yerimiz olmadığı için bir barda oturup burnumuzu viski bardağına sokmak zorunda değiliz. Onlar hapse girseler tek başlarına çürürler orada, bir arayanları olmaz. Biz onlar gibi değiliz.'' Lennie araya girdi. '' Biz onlara benzemeyiz! Peki neden? Çünkü...Çünkü sen varsın benim yanımda ve ben varım senin yanında, bu yüzden işte...''Keyif içinde güldü.''Şimdi anlatmaya kaldığın yerden devam et George.''
Sayfa 20·Kitabı okudu