"Seni yenmek gerçekten keyifli sevgili dostum ve bir insana edebileceğim en büyük iltifat bu; normalde kazanmaktan nefret ederim, çünkü güya bana en sadık olan arkadaşlarımın içyüzünü görmeme yol açar. En yakın dostlarım hariç herkes bana karşı kaybetmekten nefret eder; çünkü imparator olarak sınırsız servete sahip olduğumu ve Tanrıların beni artık daha fazla kayırmaması gerektiğini düşünürler. Dolayısıyla bir iki zar atışından sonra mutlaka bilerek hata yapmak -belki fark etmişsindir- taktiğimdir. Yanlış hesaplamışım gibi yaparak, kazandığımdan azını alırım ya da borcumdan fazlasını öderim ve senin gibi, hatamı düzeltecek kadar dürüst insanlara pek rastlamıyorum."