"Benim en büyük hayalim, Diego Rivera'nın bebeğini doğurmak."
"Çıldırdın mı sen! Peki, ya Alejandro?"
"Alex'i hâlâ seviyorum."
"Ama ikisini aynı anda isteyemezsin! İki ayrı insanı aynı anda sevemezsin."
"Neden sevmeyeyim? Erkekler yapıyor ya!"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-Neden at yemi yiyorsun?
+At yemi mi?
-Yulaf at yemidir. Kendine düzgün bir şeyler hazırlasana.
+Yulaf yemeyi seviyorum. Tatmak ister misin? Gerçekten lezzetlidir.
-Geri bas, bana hiçbir güç o şeyi yediremez.
+Sen bilirsin. Muazzam bir tadı var.
-Vazgeçtim, bir kaşık versene... Güzelmiş