Üstadım'ın MSP'yi iptali... Sözkonusu grup hızlı MSP'ci... Erdem Beyazıt, "İslâm'da Devlet" diye, ne İslâm ve ne devlet hakkında fikir kursağında hiçbir şey bulunmadan, Büyük Doğu'ya alternatif (!) fikirler (!) üretiyor... Akif İnan, sırf "bu iş edebiyatla olur!" tekerlemelerine aykırı olduğu için İran devrimine karşı çıkar ve "Türkiye İran olamaz, İslâm'da şiddet yoktur, bizim ağzımızı burnumuzu da kırsalar ses çıkarmamalıyız!" yollu makaleler döşenirken, birdenbire İrancı olur ve Üstadım'ın İran bahsiyle ilgili bir yazısı dolayısiyle onu "Amerikan uşağı!" olarak suçlar... Üstadım hakkında bir de "Fitne" başlıklı bir yazısı mevcut... "Hikâyeci" -fasarya mânâsına kullandığımı anlıyorsunuz- ise, "Niçin İslâm yerine Büyük Doğu" diyor diye tenkitler (!) üretmekte... Her neyse; bitlerin ismi olmaz... O onu dedi, bu bunu dedi, bunu o değil de şu dedi... Bitlerin ismi olmaz; hareketlerine nisbetle takip edeyim derden, her biri diğerinin ismini çalar ve kimin ne yaptığı, her birinin birbirine benzerliğinde kaybolur... Yalnız şunu belirtmeliyim: 12 Eylül 1980 sonrası MSP sofrası dürülünce, bunların o davası da bitti... 1983 sonrası ANAP milletvekili olan Üstad varisi (!) Erdem Beyazıt, öyle keskin ANAP'lı oldu ki, işi "İslâm'da devlet diye birşey yoktur!", "tarihimizin en büyük kahramanı Atatürk'tür!" demeye kadar götürdü; bunları söyledikten sonra, "Semra Özal'ın hangi hareketini hatalı buluyorsunuz, söyleyin izah edeyim!" diyesiye dalkavukluğunu, "Turgut Özal'ın Avrupa Topluluğuna girme çabası, Fatih'in İstanbul'u almasından daha büyük bir hâdisedir!" diyesiye hâinliğini hatırlatmanın ne çarpıcılığı olabilir?.. __Hâli, vicdânları o kadar kanattı ki, tıpkı Turan Dursun'u andıran surat fotoğrafının yayınlandığı bir dergide çıkan hezeyanlarına cevap
Sayfa 407 - Ağustos 1994, O AKSİYON ADAMIYDI, Vâridât: Üstadım’ın Vefatı, İbda Yay.