😭😭😭Ben hic iyi değilim of of of. Buneydi böyle öldüm ağlamaktan. 😭😭😭Cok kötüydü,biliyor olmama ragmen nasil bu kadar acıtıyo 😭😭suan bildiğiniz fiziksel aci cekiyorum 😭
.
1.bolum kitapta olmamasina rağmen iyi bi eklenti olmus bence, Maxi de daha suçlu göstermeleri bi ayrı iyi olmus. Max tüm küfürleri hakediyor ama ben edepli bir kızım ve burada ettigim küfürleri sizinle paylaşmayacağım.
Cok beğendim cok cok cok cok guzel olmuş. Harikaydı, bilmiyorum belki daha yeni izlediğim içindir (evet bunu yazarken hala ağlıyorum) ama inanılmazdı😭😭
Pip'i, Raviyi, Connoru, Stanleyi, Jamieyi, Nati, Carayi cok seviyorum😭😭İyiki varlar
Of mahvoldum. Stanleyim haketmedi, bebegim ya tam bi my shayla😭😭Cok büyük haksizlik var ölmemeliydi ya😭😭
4.fotograftaki detay beni öldürüyor JAMIE YINE TERSTEN YAZMIS😭😭😭😭😭😭😭😭
Cok beğendim. 😭😭