"Tanrı'yı sevdiğini söyleyip kendi kardeşinden nefret eden varsa; o bir yalancıdır.Görüp tanıdığı kardeşini sevemeyen, göremediği Tanrı'yı hiç sevemez."
Homeros hayatında hiçbir zaman William Shakespeare'i okuyamadı. William Shakespeare hayatında 1 tane bile Fyodor Dostoyevski cümlesiyle tanışamadı. Fyodor Dostoyevski hayatında 1 tane bile film izleyemedi. Biz ise bizden önce yazılan bütün kitapları okuma ve çekilen bütün filmleri izleme şansına sahibiz. Onlardan daha birikimli olmamız gerekmez mi?