Kendimi rahatlatmak için tek yapabildiğim şey, resmine bakmak ya da gözlerimi kapatıp güzel gülüşünü hayal etmek. Yine de hiçbiri senin yerini tutmuyor ki. Seni ne kadar özlüyorum bir bilsen...
Her şeyi kaybedebilirsin.
Para, Sevgi,sağlık...
Öyle ya da böyle Ben hepsini kaybettim. Ama kimse doğruluğunu elinden alamaz. Onu kaybetmenin tek yolu bile İsteğe vazgeçmektir
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Eğer şu anda tek bir kitapla ağır aksak zaman geçiriyor ve sorumluluk hissi yüzünden diğer kitaplara sadece yan gözle bakmakla yetiniyorsan, gözünü karartıp yanındaki kitabı da şöyle bir açsan nasıl olur? Ne zararı var ki? Sonuçta, uymamız gereken tek bir doğru okuma şekli yok.
Vatanınızdan koparılıp yeryüzünün dört bir yanına saçılmak, birer köle gibi değer biçilen, ellenip yoklanan, alınıp satılan, kendisiyle tek söz edilmeyen, sesi ancak hizmetlerini yaptıkları sırada, o da yarım kulakla dinlenen, hiçbir zaman ruhlarına inilmeyen, sahip olunan ama sevilmeyen, olduğu yerde çürümeye bırakılan ya da alındığından fazlasına bir başkasına satılan, kullanılan ama hiçbir zaman gerçek niteliğinin ne olduğu araştırılmayan köleler gibi yaşamak ister misiniz? O halde elinizi kolunuzu bağlayıp atın kendinizi düşmanın kucağına! Ama hâlâ yürekliyseniz, soylu bir ruh taşıyorsanız, o zaman benimle birlikte kutsal savaşa katılmak üzere ayaklanın!
“Elini elimde tutarak onu sevdiğimi söyleyip yatağının kenarına oturamazdım, çünkü onu sevmiyordum. Bir zamanlar sevmiştim, bir zamanlar inanılmaz yakın ve bağımlıydım ona, bir zamanlar benim için bir tek o vardı, annem, ama bu duygu geçmişte kaldı ve yeniden dirilmez çünkü o zamandan bu yana olanlar öncesine de kapsayan bir güce sahip.” çocukken ne kadar savunmasızız ve doğal olarak bağımlı olduğumuzun bir gerçeği bu cümle