"...Eşitliğin tek yolu vardır. Zorunlu ve dolaysız eğitim. Okuma, yazma hakkı, işte buradan başlamak gerektir. herkese zorunlu olan ilkokul, herkese açık olan orta öğretim, işte yasa budur. Eşit okullardan eşit toplum çıkar. Evet , eğitim !, ışık !, ışık ! Her şey ışıktan gelir ışığa döner...."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...salondan çıkmadan önce hükümdara sırtını dönmek yasaktı.Tuhaf bir alışkanlık.Saygınlığına fazlasıyla düşkün bir hükümdar mı çıkarmıştı bu adeti? Yoksa aşırı kuşkucu bir ziyaretçi mi?
“Etrafınıza şöyle bir göz gezdiriniz! Gerçek hayat denilen şeyin ne olduğunu, nerede olduğunu bilmiyoruz bile! Kitaplarımızı, hayallerimizi elimizden alsalar, öylece ortada kalakalacağız.”