k.ruveyla

k.ruveyla
@0kur1ogretmen
Konuşamam, yalnızca kitaplar! Hayat kısa, kitap listem uzun:)
Güzel bir yıldın 2025, 2026’nın daha da güzel geçmesi dileğiyle🫶🏻
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biraz da öğrencilerimin seçtiklerini okuyalım:)
Benim çocuk kitapları okuma zamanım gelmiş yine:)))