Sen Sevgili Dost, elde ettiğin şeyler için nasıl bir bedel ödediğini düşünüyorsun? Ya elde  edemediklerin için ? Evet bazen de bir bedel ödememmize rağmen eli boş döneriz. Bir de hiç bedel ödemeden elde ettiğimizi düşündüğümüz şeyler vardır. Halbuki zaman bu düşüncemizi doğrulamaz. Zira bedelsiz alındığı düşünülen şeylerin bedeli daha ağırdır.
Bizler nasıl yerleşmek için acele ediyorsak, onlar da bizi bu hazırlıklarımız tamamlanmadan saldırıp boğaza geçmek düşüncesindeler. Ellerinikollarına sallayarak geçeceklerini düşünüyorlar. Çünkü Balkan Bozgunu’nu yaşamış bir ordu ile karşılayacaklarını sanıyorlar. Bizler ise bu Ordu’nun, o Ordu olmadığını herkese ispat edeceğiz.