📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hadi bakalım 40 gün 40 gece olmasa da bir günlük bir panayır havası ile beni ihya ediniz :)).
Biyolojik iki varlığa benim dünyaya gelmeme vesile oldukları için ufa(cı)k bir teşekkür ile başlayıp, şu yaşıma kadar; ki artık yaşlandım:)) ama olsun çok Bi şeyler başardığıma inanıyorum. Kendimi kaybolan çıkmazlarımdan yenilerek de olsa çıkarmasını bildim. Derdim Kazanmak değil zaten, bir başka çıkmaza girdiğimde karşılaşacak olduğum zorlukları bilerek zararımı daha aza indirgemek, her neyse ya iyi ki doğmuşum işte ne uzatıyorsam:)) yaşımı sormayın kendimi kötü hissetmek istemiyorum :)) ama genlerim sağolsun "Hiç göstermiyorum." :) bu uygulamada çok güzel arkadaşlıklar dostluklar kardeşler edindim... İyi ki varsınız. Bence şanslısınız da beni tanıdığınız için ponçik bir insanım işte daha ne olsun. Oğlak Burcunun o eşsiz özelliklerine sahibim :)) bulunmaz hint kumaşı misaliyim yahuuu!!!
Bir gün sürecek olan bu egomania halime katlanırsınız diye düşünüyorum... 😂💜🌼🍀
✌️