Eyluk

Eyluk
@Ichbin_eyluk
<3
Reklam
kucuk kizlari koruyalim lutfen
Puan vermedi
11 yasindaki kizlara helele falan mm tam benjm yas araligim subyanci falan degilim kanzi. neden butun eski turk romanlarinda sozde "donemin gercekligi" adi altinda pedofili normal birsey gibi var hanj bfr ünal ayse hakkinda o dusuncelere sahip olmasa kitap 180 derece takla falan atmazdı kisisel tercih meselesi resmen ekleyip eklememek cok tesekkurler Orhan Kemal bize zelihanın sıkı memeleri ve dolgun kalcalarini 50 kez hatirlattigin icin unutsaydik yazik olurdu. ne guzel ayrintilar ne hos gerceklik yansitmalari
Duygu ve Düşünce
Eskici ve OğullarıOrhan Kemal · Everest Yayınları · 20218,5bin okunma
Eyluk
Adam dogru soyluyo la
Merhabalar merhabalar. Şu anda ders çalışmam gerek ama maalesef grip oldum (sınav haftası hasta olmak özel güç olsaydı ben süper kahraman olmuştum). Kitap okuyabilecek bir kafada değilim fakat canım sıkılıyor o yüzden Damla N. Archeron'un youtube hesabındaki bir videodaki kitaplarla ilgili soruları kendime göre cevaplayacağım çünkü neden olmasın A- Ağlamaktan içimin çıktığı kitap Hangi birini desem diye düşündüm baya ve sonunda 3 kitapta karar kıldım, Çöküş ve Yükseliş, Gümüş Yürek 1 zaten wattpadtan haftada bir okuyordum ve her hafta sonu düzenli olarak ağlamama neden olmuştu, son olarak da Hayatın Kıyısında B- Baskısına bayıldığım kitap Kargalar meclisinin bu kapağı>>> Six of Crows C- Can sıkıntısından baygınlık geçirdiğim kitap O kadar sıkıcıydı ki delirdim 17 Numara  Ç- Çıkacağına en heyecanlandığım kitap HGOİ 4 ve Gümüş Yürek 2 (gözüm yollarda kaldı) D- “Daha iyi çok az aşk okudum,” dediğim kitap Kaz ve Inej, Ghafa ve Brekker, Hayalet ve Kirlieller... Özetle Kanej, kanej, kanej (başka bir şey dememi beklemiyordunuz umarım) E- En sevdiğim tür Distopya. Çünkü sevdiğim bütün türleri bir distopyada bulabilirim, fantastik olsun, klasik olsun, bilim kurgu olsun. Ve hayatın gerçeklerini yüzüme vuran şeyleri okumaktan hoşlanırım bir diğer nedeni de bu. F- Filmini en çok beğendiğim kitap Ateşi Yakalamak G- Güzel bulmadığım bir kitap kapağı Okuduklarım arasından seçmem gerekirse Lordlar Ve Varisler dex kapakları<<<< Ğ- hehe H- Hak ettiği değeri görmediğini düşündüğüm kitap Tek Kelime Etme çünkü günümüz romantik kitaplarında romantize edilen her şeyi yaşamış bir kadın karakterin bunların yavaş yavaş yanlış olduğunu ve ona zarar verdiğini anlamasını anlatıyor ve AŞIRI İYİ. Yılın favori kitaplarından kesinlikle okuyun.
Eyluk
Kargalar meclisini cok begendiklerini duydugum icin aldim fakat asiri karakter sorunsalindan dolayi kafam bir karisti devam edemedim, herkesi bir anda unutuyorum kim kim aklimda kalmiyor🥲🥲
Sahafçı ve iş bankası
Hellooo🤗 Bugünkü sınavlardan kurtuldum ve geldim🙂 Ebrar ₊ ⊹ ile birlikte yaptığımız kitap alışverişinden aldıklarımı yazacağım. Kitaplara geçeyimm😍(Bu arada kitaplar hakkında bir fikrim varsa onları yazdıktan sonra en son fiyatlara geçiyorum😊) The Book of M --> Bu kitabı sahafçıyı alt üst ederken buldum. İç kapağındaki tasarım baya güzeldi ve ephesus yayınlarının baskısı olduğu için bayıldım kitaba🤩 Daha sonrasında bu kitap hakkındaki incelemelere baktığımda genelde kitabın konusunun aşırı iyi olduğu ama bölümlerin akmadığını,sıkıcı olduğunu ve yazarın ilk kitabı olduğu üslubundan çok belli olduğu tarzında yorumlar yapılmıştı. Kitap baya temizdi ve sararma yoktu. Cildinde de bir sıkıntı yoktu. Bu yüzden de bende bir şans vereyim,neden olmasın dedim ve aldım. Davetli Listesi --> Bu kitap da sahafçıdan ve cidden çok temiz kullanılmıştı. Sararma falan hiç yoktu. Burada yazılan incelemelerin birinde korkunun olmadığı ama gerilimin olduğu bir kitap olduğu yazıyordu(hatırladığım kadarıyla böyleydi belki yanlış da hatırlıyor olabilirim😅) ama ne kadar korku olmasa da kitabın baya akıcı olduğunu da belirtmişti. Zaten kitabın kapağı ben bir gerilim kitabıyım diye bağırıyordu. Basımını da gerçekten beğendim bir de dediğim gibi çok temizdi kitapda sararma,herhangi bir çizik,sayfalarda veya kapakta katlanma falan yoktu. Sanki yeni alınıp hemen bırakılmış gibiydi. Bende hemen aldım tabii ki😁 (Bu arada ben bu kitabı gördüğümde kapağından dolayı Daisy Darker'ı hatırlattı. Bunu da okumadım ama Davetli Listesi'ni görünce aklıma direkt bu kitap geldi.) Uçurtma Avcısı --> Ebrar ₊ ⊹ bana kitabın en başında geçen olayları anlattığında ona her seferinde bu kitabı okuma bırak demiştim. Sonrasında sahafçıya gittiğimizde diğer kitaplarda olduğu gibi neredeyse hiçbir sararma olmayan tertemiz bir baskısını
1000Kitap
Eyluk
Yaaa sahafci burda hic bilmiyorum gitcrk kimsede yok..