Aradaki bütün bağlar, ruhlar beraber olmadıktan sonra, ne ifade ederler? Senelerden beri hiç kimseye bir tek kelime söylemedim. Halbuki konuşmaya ne kadar muhtacım. Her şeyi içimde boğmaya mecbur olmak, diri diri mezara kapanmaktan başka nedir?
(...)
Yine de çiğnetemem kimseye gururumu
İstenmediğim yeri sessizce terk ederim
Hatıra kalsın diye bırakır da ruhumu
Mahzun bir derviş gibi boyun büker, giderim.
"Hiç yanlış yapmadım diyemem ama hep ne hissetiysem onun peşinden gittim, bazen çok doğru olmadığını bildim yaptıklarımın, bazen de yanlış olmasına rağmen doğrunun peşinden koştum elimden geldiğince...
İnsan hissettiği yerde durduğu kadar."