@Deadpool00 ezelden beri canım kankam olur.
@i'msorrysweet
@heryanimhain tanımıyorum ama kankam olabilir
@Non sono affari tuoi
@letmedown ezelden beri canım kankam olur kendisi
@BirSanaBirdeBana
○●KaRa KaRtAl●○ tek erkek kankam var burda .
9.sinif öğrencisi lise
9.sinif lise öğrencisi
Hopa / Artvin hem yaşadığım yer hem doğduğum yerdir .
Kitap güzel herkese tavsiye ederim. Bitirince tekrar okuyasi geliyor içinden bu kitap 7.sinif okuma kitapim di ve bilgiler çok tu ve bilgiler öğreniyoruz
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Güzel bir kitap bir çocuğun hastalığı anlatıyor ve .bir aninizi hatirliyorsunuz .bilgiler ogreniyorsunuz ve bilgi darcigunu genişliyor. Kendinizi orda hissediyorsunuz
Güzel bir kitap. Herkese tavsiye ederim. Bilgiler öğreniyoruz. Ve her hikayasinde farklı bir şey öğreniyoruz. Ve canlandiriyoruz her hikayesinde.hikayesinde.bilgi darlığı genişliyor.
Güzel bir kitap. Bilgiler öğreniyoruz ve cok güzel bilgiler var .ve bilgi daricigi genişliyor .ve her hikaye ede bir şey hissediyorsunuz ..şeytan ilgili bilgiler öğreniyoruz. Ve hayatımızdaki şeyler karisiliyoruz.
Güzel bir kitap.cok okudum bu kitap i bilgileri de çok güzel ve tarihi bir kitap tir . Ve tarihimizi öğreniyoruz ve atları ne fircaladigin da öğreniyoruz .ve cok bilgi öğreniyoruz .