'Sena

'Sena
Gün olur alır başımı giderim
Puan vermedi·399 syf.··
Beğendi
·
2018 19. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 10 Temmuz 2018 17:35
Kediler sinsi hayvanlardır. Siz yemeğinizi yerken sessizce masanın altından gelir  bacaklarınıza değerler, düşüncesi bile rahatsız edici… Geceleri o sinsi bakışları üzerinizden eksik olmaz. Üstelik tembeller de. Kedileri sevmezdim. Artık daha da sevmiyorum. Okuduğum ilk Stephen King kitabı oldu. Etkinlik olmasaydı uzun bir süre de okumazdım sanırım. Bu vesileyle de Stephen King Okuma Etkinliği için teşekkür etmiş olayım. Sipariş verirken Medyum ve Hayvan Mezarlığı arasında kalmıştım. Aslında konu olarak Medyum daha çok ilgimi çekmişti ve hakkında etkinlik sayesinde güzel incelemeler okumuştum. Ama Hayvan Mezarlığını aldım. Çünkü arkasında King’in en korkunç kitabı olduğu yönünde bir yorum yazıyordu ve ben de gerçekten korkunç bir şeyler okumak istiyordum. Şimdi ise King okumaya devam edeceğim, çünkü tatmin olmadım. Kitabın ilk 200 sayfası aslında pek çok filmle -korku edebiyatına pek aşina olmadığım için filmlerle karşılaştırma yapabiliyorum- benzerlik taşıyor. Yeni taşınılan bir ev, mutlu bir aile, tuhaf bir komşu… Tabi ki bu devam etmiyor ve yavaştan beklediğim sıradışı olaylar gelişmeye başlıyor. Yani o garip mezarlık işin içine dahil oluyor. --------- Kitaptan bazı bölümlerle devam edeceğim. Bu kısım AĞIR SPOİLER içerir. Bence kitabın en iyi bölümleri Churc'ün döndükten sonra Louis ile iletişim kurduğu zamanlar ve yine Louis’in en sonlara doğru Gage’i ve özellikle de Rachel’ı gömmeye karar verdikten sonraki deliliğe varan hallerinin anlatıldığı kısımlardı. King buraları gerçekten sahici anlatmıştı. Bu arada mezarlığın sırrını öğrendiğimdem beri Jud’un geri dönenlerden olduğunu düşünmüştüm. Hayal kırıklığına uğradım :( Bide Pascow un Loise’in aklına geldiği zamanları da iyi işlemişti King,unutmadan yazmış olayım. ---------- Gelelim neden tatmin
Edebiyat
Hayvan MezarlığıStephen King · Altın Kitaplar · 201914,6bin okunma
Doğan Macat isimli okura yanıt verildi
'Sena
Haklısınız, ben beklentiyi fazla kaçırmışım : )
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Puan vermedi·399 syf.··
Beğendi
·
2018 19. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 10 Temmuz 2018 17:35
Kediler sinsi hayvanlardır. Siz yemeğinizi yerken sessizce masanın altından gelir  bacaklarınıza değerler, düşüncesi bile rahatsız edici… Geceleri o sinsi bakışları üzerinizden eksik olmaz. Üstelik tembeller de. Kedileri sevmezdim. Artık daha da sevmiyorum. Okuduğum ilk Stephen King kitabı oldu. Etkinlik olmasaydı uzun bir süre de okumazdım sanırım. Bu vesileyle de Stephen King Okuma Etkinliği için teşekkür etmiş olayım. Sipariş verirken Medyum ve Hayvan Mezarlığı arasında kalmıştım. Aslında konu olarak Medyum daha çok ilgimi çekmişti ve hakkında etkinlik sayesinde güzel incelemeler okumuştum. Ama Hayvan Mezarlığını aldım. Çünkü arkasında King’in en korkunç kitabı olduğu yönünde bir yorum yazıyordu ve ben de gerçekten korkunç bir şeyler okumak istiyordum. Şimdi ise King okumaya devam edeceğim, çünkü tatmin olmadım. Kitabın ilk 200 sayfası aslında pek çok filmle -korku edebiyatına pek aşina olmadığım için filmlerle karşılaştırma yapabiliyorum- benzerlik taşıyor. Yeni taşınılan bir ev, mutlu bir aile, tuhaf bir komşu… Tabi ki bu devam etmiyor ve yavaştan beklediğim sıradışı olaylar gelişmeye başlıyor. Yani o garip mezarlık işin içine dahil oluyor. --------- Kitaptan bazı bölümlerle devam edeceğim. Bu kısım AĞIR SPOİLER içerir. Bence kitabın en iyi bölümleri Churc'ün döndükten sonra Louis ile iletişim kurduğu zamanlar ve yine Louis’in en sonlara doğru Gage’i ve özellikle de Rachel’ı gömmeye karar verdikten sonraki deliliğe varan hallerinin anlatıldığı kısımlardı. King buraları gerçekten sahici anlatmıştı. Bu arada mezarlığın sırrını öğrendiğimdem beri Jud’un geri dönenlerden olduğunu düşünmüştüm. Hayal kırıklığına uğradım :( Bide Pascow un Loise’in aklına geldiği zamanları da iyi işlemişti King,unutmadan yazmış olayım. ---------- Gelelim neden tatmin
Edebiyat
Hayvan MezarlığıStephen King · Altın Kitaplar · 201914,6bin okunma
Rock Lee isimli okura yanıt verildi
'Sena
Kediler sizin olsun cici köpekleri bana verin :) Bu durumu da küçükken izlediğim kediler ve köpekler filmine bağlıyorum. Oradaki kediyi sevmezdim :)
Puan vermedi·399 syf.··
Beğendi
·
2018 19. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 10 Temmuz 2018 17:35
Kediler sinsi hayvanlardır. Siz yemeğinizi yerken sessizce masanın altından gelir  bacaklarınıza değerler, düşüncesi bile rahatsız edici… Geceleri o sinsi bakışları üzerinizden eksik olmaz. Üstelik tembeller de. Kedileri sevmezdim. Artık daha da sevmiyorum. Okuduğum ilk Stephen King kitabı oldu. Etkinlik olmasaydı uzun bir süre de okumazdım sanırım. Bu vesileyle de Stephen King Okuma Etkinliği için teşekkür etmiş olayım. Sipariş verirken Medyum ve Hayvan Mezarlığı arasında kalmıştım. Aslında konu olarak Medyum daha çok ilgimi çekmişti ve hakkında etkinlik sayesinde güzel incelemeler okumuştum. Ama Hayvan Mezarlığını aldım. Çünkü arkasında King’in en korkunç kitabı olduğu yönünde bir yorum yazıyordu ve ben de gerçekten korkunç bir şeyler okumak istiyordum. Şimdi ise King okumaya devam edeceğim, çünkü tatmin olmadım. Kitabın ilk 200 sayfası aslında pek çok filmle -korku edebiyatına pek aşina olmadığım için filmlerle karşılaştırma yapabiliyorum- benzerlik taşıyor. Yeni taşınılan bir ev, mutlu bir aile, tuhaf bir komşu… Tabi ki bu devam etmiyor ve yavaştan beklediğim sıradışı olaylar gelişmeye başlıyor. Yani o garip mezarlık işin içine dahil oluyor. --------- Kitaptan bazı bölümlerle devam edeceğim. Bu kısım AĞIR SPOİLER içerir. Bence kitabın en iyi bölümleri Churc'ün döndükten sonra Louis ile iletişim kurduğu zamanlar ve yine Louis’in en sonlara doğru Gage’i ve özellikle de Rachel’ı gömmeye karar verdikten sonraki deliliğe varan hallerinin anlatıldığı kısımlardı. King buraları gerçekten sahici anlatmıştı. Bu arada mezarlığın sırrını öğrendiğimdem beri Jud’un geri dönenlerden olduğunu düşünmüştüm. Hayal kırıklığına uğradım :( Bide Pascow un Loise’in aklına geldiği zamanları da iyi işlemişti King,unutmadan yazmış olayım. ---------- Gelelim neden tatmin
Edebiyat
Hayvan MezarlığıStephen King · Altın Kitaplar · 201914,6bin okunma
Hakan isimli okura yanıt verildi
'Sena
Galiba çok hafif kandırıldık :) Olsun yine de kesinlikle hakkını yiyemem güzel kitaptı. O'yu da uygun bir zamanda mutlaka okuyacağım teşekkürler : )
Stephen King Etkinliği Başladı!!!! (Bitti)
Korku-Gerilim türünün üstadı King'i okumaya davet ediyorum dostlar, var mısınız ? ''O'' isimli romanıyla zamanında aradığımı bulmamı sağlayarak, beni okumaya teşvik etmiş bir yazardır. Bu nedenle bende yeri çok ayrıdır. İnsana kafayı yedirdetecek bir anım var kendisiyle; ama o anıyı buraya yazıp 10 sayfalık bir etkinlik oluşsun istemiyorum :D Her neyse konuya dönersek; Son zamanlarda bir çoğumuz King okumak isteyip de sürekli erteliyoruz (Mesela ben 8 aydır erteliyorum ). Etkinlik vesilesiyle tam gaz okuyabiliriz artık ! Biraz gerilim ve ekşın dozajını arttıralım, ne dersiniz ? King, zamanında okuma hızımıza yakın düzeyde yazıp, sürekli bi kitap çıkardığı için, kendisinin 100'e yakın kitabı var. İstediğinizi okuyabilirsiniz arkadaşlar, o kadarına da biz karışmayalım yahu ! :D Yalnız; incelemeleriniz, güzel alıntılarınız ve tavsiyelere her zaman açığız. Paylaşmaktan çekinmeyin sakına :D Etkinlik süresi olarak : Şu aralar site etkinlikten geçilmiyo. Çok acelemiz yok, hayırlısıyla Bayram'da büyüklerimizin ellerinden öpelim ve 20 Haziran' da başlayalım; kitaplar biraz fazla ve hepsi merak konusu olduğu için 1.5 aylık bir zamandan aşağısı kurtarmaz bizi. Okumaya üşenenler için : Başlangıç: 20.06.2018 Bitiş: ---------- Ve son olarak; Üstad Mithril / Nobody'in de dediği gibi : ''Yoksa siz hala hiç Stephen King okumadınız mı? Stephen King'i boşvermeyin sakın! O kabusunuz olur rüyalarınıza falan girer, kendinizi bir anda 22/11/63 tarihinde Gece Yarısını Dört Geçe bir Bay Mercedes içinde Hayvan Mezarlığı önünde bulursunuz ! Göz'leriniz
Etkinlik
'Sena
Hayvan Mezarlığı incelemesi #31568025