“İnsan çıldırır kimsesi yoksa,” dedi. “Kim olduğu hiç önemli değil. Yeter ki seninle olsun. Bak, dinle beni,” diye bağırdı kendini tutamayıp; “insan çok yalnız kalırsa tozutur, hasta olur sonunda!”
Hayatın çilesine tahammül gerek,
Değil mi ki sefa ile cefa müşterek.
Sizce ağlamak için gözyaşı mı gerek?
Bazen dertliler de ağlar ama gülerek..
Necip Fazıl Kısakürek