Hepimiz Gökyüzü Olmak İstedik Üzerine Konuşalım...
Selamlar umarım iyisinizdir. Sıhatiniz ve Keyifleriniz yerindedir. Bu gün çok uzun zamandır Hayruş ✮⋆˙ ile yapmak istediğim ama benim yüzümden uzun bir süre ertelenen bir soru-cevap, kitap üzerine sohbet etkinliğini sizlerle paylaşmak istiyorum. Sohbetimiz başlıkta da olduğu gibi HGOİ serisi: Lordlar ve Varisler Krallar ve Soytarıları Ejderha ve Yıldız Deliler ve Cellatlar Efsaneler ve Lanetler üzerine olacaktır. (Bu arada isim yazmak uzun süreceği için hesaplarımızın baş harfleriyle devam edeceğim) Ve sohbet seri hakkında SPOİLER İÇERECEKTİR HEM DE BOLCA... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ M: Tamamdır şimdi o zaman ilk sorumla başlayayım bu seride en çok hoşuna giden şey nedir? H: Hmm... Nova diyeceğim. Çok güzel yazılan bir karakter. Baştan sona gelişimini okurken kendi kızımı yetiştiriyorum gibi hissettim. M: Benim için seriyi iyi yapan temelde 4 şey var: birincisi özgün bir konu ya da işleyiş, ikincisi beni ne kadar eğlendirdiği, bana ne kadar duygularını geçirebildiği, kitap sonunda bana ne kadar çok şey kazandırdığı. Şimdi ilk madde belki pek olmaz ancak hgoi diğer tüm isteklerimi karşılıyor, senin dediğin gibi karakter gelişimi konusunda hakikaten çok başarılı. H: Evet katılıyorum N.G. Kabal'ın kalemini seviyorum yazdığı ufacık bir cümlede bile derin anlamlar var. H: Sence serinin sonu yeterli miydi bir şeyi değiştirmek istesen neyi değiştirirdin 🙃
Duygu ve Düşünce
Bu sabah mutluluğa aç pencereni,bir güzel arın dünkü kederinden. Ataol Behramoğlu
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
7 Haziran hüzün günü;
7 Haziran hüzün günü; üç devin kaybedilişinin: Cahit Zarifoğlu , Abdurrahim Karakoç , Mevlâna İdris ’in vefatının seneyi devriyesi.   Kelimelerin yetim kaldığı, edebiyatımızın ve gönül dünyamızın en zarif, en gür ve en çocuksu damarlarının sustuğu o büyük hüzün günü. 7 Haziran… ayrılıkların yaprak dökümü.   Bu toprakların ruhunu besleyen üç güzel adamı, kendi miraslarıyla yad etmek gerekir:   🥀 Cahit Zarifoğlu (v. 7 Haziran 1987): "Seçkin bir kimse değilim /İsmimin baş harflerinde acı gizli" diyerek acıyı zarafetle yoğuran, Yaşamak’ı bizlere derin bir muhasebe olarak bırakan o naif yürek. Savaşan, daralan ama teslim olmayan kalbiyle edebiyatımızın en gizemli, en sarsıcı şairi…   Zulümdür dinlenen başlarsa eğilmiş Gömleğin üzerine kadar çıkmış kalpteki kara leke Dikilsen dağların ötesini tutar elin Bir iki tank çer çöp olmuş gözüne perde Petrol ya da banker sellerinde boğuluyorsun Külçe külçe dolar ya da sefalet secden olacak yerde O eski kadim iklim kim bilir nerde sürer Perişan birkaç evde kim bilir veliler dilinde Oturup konuşalım şunu. Bulsun kelimem kelimeni Eğer uyku daha aziz esirlik daha ehven değilse   Bir deli akıl çırpınıyor aramızda Rızık korkusu can korkusu baş mesele Çıplan dünyadan çıplan ve gövdenden O büyülü çiçekleri yol arın bir kere Başını eğmiş zalimleri dinlersin Dersin 'lokmam ellerinde' Filistin bir sınav kağıdı Her mü'min kulun önünde De gerçeği yaz: Hakikat şehitliğe koşmaktır
1000Kitap
Kompleks'den arın çünkü kesin değil yarın, Karın boşluğumda kramp gibi nüksediyor adın.
Favori Bookboyfriendlerim
Baktım listeye yapanlara Lordlar ve Varisler serisi için herkes Daren falan demiş. Ben bir çılgınlık yapıp ilk aşkımı itiraf edicem. Lordlar ve Varisler ve serisi= Arın 💙 (en sevdiğim karakter hemde tüm seri boyunca) Gümüş Yürek 1 ve serisi= Nos (sevmeyen yok bence) Rahip ve serisi= Tyler (yorum yapmıyorum çünkü seviyorum) Yaralasar - 1 ve serisi= Alaz 🔥 (çocukluk aşkım falan) Su Tanrısı’nın Gelini 1 ve serisi= Aron (sanırım tanrıları seviyorum) Canavarın da Kalbi Varmış ve serisi= Sidra (benim tatlı vampirciğim) Ardel 1- İhanet Günceleri ve serisi= Serasker veya Harrison (ikisini de seviyorum ama sanırım 1. kitap da Harrison, 2. kitap da ise Serasker daha çok ilgimi çekmişti) Tutkunun Tanrısı= Rast (tanrıları bir tık seviyorum)

۶ৎ Ophelia

@FateofOphelia
·
Favori Bookboyfriendlerim
En sevdiğim erkek karakterler listesi!! 💞🙌🏻 (Sıralama yapmakta zorlandığım için sıralama yok, ama sanırım top listenin en üstünde Daren var öwjdkfjfj) Lordlar ve Varisler Daren Çok seviyorum, hatırladığım kadarıyla benim için zirvede kdjfkfj 🫶🏻 Hainin Mührü 1 Hodbin Özellikle final kitabında o kadar bağlandım ki😭😭 Lütfen gerçek ol🙏🏻💞 Kalpsiz Jest Ne diyebilirim... Seni çok seviyorum bunu bil limon gözlüm wşdjkfjf🥹😭🫶🏻 Scarlet Wolf Bu serideki favori erkek karakterimi seçmek çok zordu... Ama seni seçtim kurt parçası😃💓 Gümüş Yürek 1 Nos Okuduğum en soft erkek karakter😭😭🫶🏻 çok güzel seviyor, kimse inkar etmesin🙏🏻 Efsane Day SENİN İÇİN KURŞUN ATAR KURŞUN YERİM😭😭❤️‍🔥❤️‍🔥 Powerless Kai Ne kadar booktok'a hizmet etmek için yazılmış olduğunu düşünsemde seni de seviyorum👯‍♀️🫶🏻 Açlık Oyunları Peeta PEETA'M YA PEETA'M!!! i love him so much😔🫂💞 Sanırım bu kadar😔😔 okuduğunuz için teşekkürlerrr🫶🏻
1000Kitap
Savaş olsa yanıma hangi karakterleri alırdım?
Hayruş ✮⋆˙ dan gördüm. Ben de uyarlamak istedim. Zalim Prens Öncelikle buradan alacağım çok karakter var. İlk olarak Grima Mog’u alırım. Bir komutana ihtiyacım var. Anlaşamayabilirler ama aynı tarafta olacağımızı umarak Madoc ve Jude’u da alırdım. Jude’u çok seviyorum🫂 Cardan’ı da alacağım çünkü 2. kitapta ve 3. kitapta malum sihir gücünün büyüklüğünü kanıtladı. Efsaneler ve Lanetler Nova’yı alırdım baba çok farklı bir kulvarda kitaptakilerin yanında. Arın ve Daren’i de almak isterim ama emin değilim Arın bana itaat etmez.😭 Ben, Kirke Kirke’yi alırdım. Tanrıları tehdit eden cadı bizim orduda çok iş yapardı diye düşünüyorum. Cadının Yüreği İnsan değiller ama umrum dışı. Hel’i ve ölü ordusunu alırdım. Fenrir ve Jormüngandr ablalarını aldım diye orduma katılırlar diye umuyorum. Karanlık Zihinler Ruby’nin güçleri iş yapar diye düşünüyorum. Savaşta rehin falan alırsak konuştururuz hem. Ayrıca Cole’ü de alacağım ama onu savaştırmayacağım sadece yanımda dursun istiyorum. Yılan ve Güvercin Louise’i alırım. 3. Kitapta malum felaket güçlüydü. Cadılık güçleri de iş yapar. Coco, Reid ve Reid’in avcılıktaki best friendini alırdım. Onlar da işime yararlar diye düşünüyorum. Bana Dokunma HİÇ SEVMEM AMA. Ju ve Aaronı alacağım iş görürler. Gerçi o aptal ucubenin emrime itaat etmek yerine tavus kuşu gibi davranacağını düşünüyorum ama neyse. Grima Mog, Madoc ve Jude herkesi hizaya sokar umarım🫂🫂🫂
1000Kitap