İnsan hiç tatmamışsa, keder için de dua eder. Kendinden bile gizli ama her insan bir kere mahvolmak ister. Bakmayın kimse bir cennet dilemez, herkes yana yakıla kendi cehennemini görmek ister.
Çok korkunç şeyler olduğunda -küçüklüğümden beri öyleydi- derim ki kendime, 'Şimdi iki seçeneğin var. Ya düşersin ya yürür gidersin.' Ben başka bir şey bilmiyorum. Döndüm arkamı yürümeye başladım.