Aşklar arada, Tanrının büyük bağışı Ferhat'lar, Kerem'ler çöllerde, odalarda Bir anlamı var elbet Boşuna mı yanmışlardı?
Sayfa 57·Kitabı okuyor
1000Kitap
"Unuttun mu Beni"
Unuttun mu beni, her şeyimi Sildin mi bütün izlerimi Hiç düşmedim mi aklına Hiç çalmadı mı o şarkı O sahil, o ev, o ada O kırlangıç da mı küs bana Hiç düşmedim mi aklına Hiç çalmadı mı o şarkı O sahil, o ev, o ada O kırlangıç da mı küs bana Sanırdım ki aşklar ancak, filmlerde böyle Ben hala dolaşıyorum avare Hani görsen enikonu divane Ne yaptıysam olmadı, ne çare Unutamadım gitti
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir insanda nezaket ve mizahtan başka ne aranabilir ki? Başka herhangi bir şeyin benim için önemi var mı emin değilim.
Sayfa 5
Acaba bir şeyin tamamına sahip olmak insanı hoyrat ve küstah mı yapıyordu. Vuslattan sonra bunun için mi bitiyordu aşklar.
Sayfa 98·Kitabı okuyor
Alıntı
Geyikli gecenin arkası ağaç Ayağının suya değdiği yerde bir gökyüzü Çatal boynuzlarında soğuk ayışığı" İster istemez aşkları hatırlatır Eskiden güzel kadınlar ve aşklar olmuş Şimdi de var biliyorum Bir seviniyorum düşündükçe bilseniz Dağlarda geyikli gecelerin en güzeli Hiçbir şey umurumda değil diyorum Aşktan ve umuttan başka Bir anda üç kadeh ve üç yeni şarkı Belleğimde tüylü tüylü geyikli gece duruyor Biliyorum gemiler götüremez Neonlar ve teoriler ışıtamaz yanını yöresini Örneğin Manastırda oturur içerdik iki kişi Ya da yatakta sevişirdik bir kadın bir erkek Öpüşlerimiz gitgide ısınırdı Koltukaltlarımız gitgide tatlı gelirdi Geyikli gecenin karanlığında Aldatıldığımız önemli değildi yoksa Herkesin unuttuğunu biz hatırlamasak Gümüş semaverleri ve eski şeyleri Salt yadsımak için sevmiyorduk Kötüydük de ondan mı diyeceksiniz Ne iyiydik ne kötüydük Durumumuz başta ve sonda ayrı ayrıysa Başta ve sonda ayrı olduğumuzdandı
Şiir
yenilen biz miyiz yoksa aşklar mı bir kızın kocaman gözlerinde görüyorum savrulan küllerini ömrümüzün