Sarah JIO'Böğürtlen kışı' ilk defa yazarın bir kitabını okuyorum ve gerçekten beni büyüledi Debby den sonra muhteşem bir seçim yapmışım kendimi tebrik ederim..
"Çoğu insanın sandığının aksine gerçek arkadaş, sen zor bir dönemden geçerken yanında koşan değildir.Bunu herkes yapar.Gerçek arkadaş kendisi mutlu değilken, senin mutlu olmana sevinen, hatta mutluluğunu kutlayan kişidir."
BÖĞÜRTLEN KIŞI / SARAH JIO
Bu yıl keşf etdiğim benim için özel 10 kitap:
1.Uçurtma Avcısı-Khaled Hosseini ( bu kitapta hiçmi gülmedim, evet hiç gülmedim )
2.Ustam ve Ben - Elif Şafak ( yeri başka bu kitapın Çoto deyince yüzüm güler )
3.Şeker Portakalı-José Mauro De Vasconcelos ( ağladığım ilk kitaptır kendileri :) )
4.Yağmur sonrası-Sarah Jio ( aşk kitabı deyince henüz aklıma bu kitap gelir )
5. Beyaz gemi- Cengiz Aytmatov ( Orozkulu öldüresim geldi :) Sonu şaşırtıcı güzel bitti )
6.Fareler ve İnsanlar-John Steinbeck (aşktan başka da şeyler var hayatta sadakat ve dostluk gibi )
7.Bin muhteşem güneş- Khaled Hosseini ( Khaled Hosseiniye şapka çıkarasım geldi kadınları bu kadar derinden anladığı için )
8.Aşk- Elif Şafak ( bu kitap özeldir çünki yarım bırakıp ardından 1 yıl sonra başlamıştım )
9.Böğürtlen kışı- Sarah Jio ( bir oyuncak ayı için bile gözleri dolarmı insanın :)) )
10.Leyla- Alexandra Cavelius (2014ün tüylerimi diken diken eden kitabı)
16-24 Mayıs tarihleri arasında düzenlenecek olan (Türkiye'nin en büyük kitap fuarı olarak nitelendirdiğim) Kocaeli Kitap Fuarı'nın Facebook sayfasındaki bir çekilişte Sarah Jio'nun Böğürtlen Kışı kitabını kazanmışım.Şansımı seveyim :)
facebook.com/kitapfuar/photo...
1. Yeraltından Notlar / Dostoyevski
2. Şili'de Gizlice / Gabriel Garcia Marquez
3. En Çok Kendisine Yabancıdır İnsan / Marquis De Sade
4. Felsefenin Kısa Tarihi / Nigel Warburton
5. Bütün Şiirlerinden Seçmeler / Rainer Maria Rilke
6. Dünya Edebiyatından Aşk Şiirleri / Adnan Özer
7. Böğürtlen Kışı / Sarah Jio
Arkadaşlar Liste Türk/Dünya Edebiyatı Klasik ve Modern Karışıktır.
1- Genç Werther'in Acıları / Goethe
2- Aşkın Ömrü 3 Yıldır / Frederic Beigbeder
3- Kör Baykuş / Sadık Hidayet
4- Mrs. Dalloway / Virginia Woolf
5- Meteliksiz / Mark Boyle
6- Yeraltından Notlar / Dostoyevski
7- Böğürtlen Kışı / Sarah Jio
8- Senden Önce Ben / Jojo
1. 1984 - George Orwell
2. Köpek Kalbi - Bulgakov
3. Yeraltından Notlar - Dostoyevski
4. Genç Werther’in Acıları - Goethe
5. Kürklü Venüs - Leopold von Sacher-Masoch
6. Sokrates’in Savunması - Platon
7. Mrs. Dalloway - Virginia Woolf
8. Yaşlı Adam ve Deniz - Hemingway
9. İnci - John Steinbeck
10. Otomatik Portakal - Anthony Burgess
11. Süper İyi Günler - Mark Haddon
13. Kuyucaklı Yusuf - Sabahattin Ali
14. Kreutzer Sonat - Tolstoy
15. Böğürtlen Kışı - Sarah Jio
16. Kör Baykuş - Sadık Hidayet
17. Aylak Adam - Yusuf Atılgan
18. Kabil - Jose Saramago
19. Çavdar Tarlasında Çocuklar - J.D. Salinger
20. Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu - Stefan Zweig
21. Kadınsız Erkekler - Haruki Murakami
22. Palto - Gogol
23. Kırmızı Pazartesi - Gabriel Garcia Marquez
24. Senden Önce Ben - Jojo Moyes