"Sen cennetine yükselirken ben cehennemime düşerim - sen aşılmaz uçurumların ötesinden bana," Ey yoldaşım, ey arkadaşım" diye seslendiğinde, ben sana, " Ey arkadaşım, ey yoldaşım" diye yanıt verdiğimde bile - çünkü cehennemimi görmeni istemem. Alevler gözlerini yakar, dumanlar burnuna dolar. Seni oraya almayacak kadar severim cehennemi. Cehennemde bir başıma olmak isterim.. "
Hep senin yanında olmak isterdim, biliyor musun?" "Neden?" "Çünkü dünyanın en iyi insanısın. Senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve gün ışığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu hissediyorum