Naz

Naz
@fryza
Puan vermedi·140 syf.·
2025 10. kitabı
Nuri Pakdil'in 1970-1984 yılları arası Edebiyat Dergisinde yayımlanan şiirlerinden oluşan 2014 yılında kitaplaştırılmış şiir kitabı. Aynı zamanda benim okuduğum ikinci Pakdil kitabı. Biraz farklı açıkçası şiirin tarzı daha doğrusu biçimi. Beğendim mi eh evet ama daha iyi kitapları var.
Anneler ve KudüslerNuri Pakdil · Edebiyat Dergisi Yayınları · 20142,182 okunma
Naz
Daha iyi dediğiniz kitapları hangileri
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
1/10
·152 syf.··
2023 10. kitabı
Kitabı beğenmedim.Konusunu bilmeden öylece başladım kitaba.Sayfaları çevirdikçe şok yaşadım resmen klişe olmasına rağmen yazar tekrara düşüyordu ve karakterlere asla ısınamadım.Aras denilen kişiye aşırı gıcık olduğumu söyleyebilirim.Kitabın çoğu yerinde cringe oldum denebilir.Aras karakterinin sürekli diğerlerinden farklı olduğu gözümüze sokuluyordu.En çok şiir okuyan her zaman çiçekler ve kitaplarla uğraşan sensin demek istedim.Karakterlerin ilk karşılaşmaları belki de beni bu kadar soğuttu. Sayfa 38 ve 39u okurken ne okuyorum diye bir düşündüm. Kızın masasına oturuyor kız kalkmasını isteyince aslında gitmemi istemiyor diyerek kızın eşyalarına dokunuyor okurken çok sinir oldum.Yazarı hiç bir şekilde tanımıyorum zaten sürekli inceleme yapmıyorum lakin kitabın 7 gibi bir puanı olduğunu görünce almak isteyenlerin zaman kaybı yaşamasını önlemek istedim.Herkese iyi bayramlar
Yazılamayan Zamanın HikayesiBetül Düztepe · Müptela Yayınları · 201987 okunma
Yelda Seyyah Çoban isimli okura yanıt verildi
Naz
Merhabalar öncelikle tek sayfada geçen bir diyaloga göre tüm kitabı genellemiyorum kitabı okurken çoğu sayfasında rahatsız olduğumu belirtmişim ve ona göre genel görüşümü söylemişim kitaptaki karakterliğin eksikliğini hissedebilirsiniz tabii benim icin zorlama karakterlerdi asla uyuşamadım ve bitirmek icin kendimi zorladım kitaplarda sevdiğim yerlerin altını çizerim normalde bu kitaptaysa sevmediğim yerlerin altını çizdim ben bu zamanda farklı kitaplar okuyabilirdim ama tabii ki arada kötü kitaplarda okunmalı ki iyi kitapların değerini anlayalım sizde haklısınız isteyen istediği şekilde okuyabilirr son olarak cringe evet yabancı bir ifade ama hislerimi daha doğru aktardığını düşündüğüm için onu kullanmışım umarım düşünmenize karşılık olmuştur sizlere de iyi okumalarr dilerimm

Elif Abalı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
2024 9. kitabı
Eleanor Coerr
9/10 · 13,4bin okunma
Naz
Beğendin mii bende okumak istiyorum