Yüz felcine çevirdik su gibi gülüşleri "Mezar arasında harman olur mu?.."
Sayfa 137·Kitabı okudu
Savurageldik...
"Ömür dediğin yaşlılık yongası, gençlik dediğinse rüzgârlı harman. Savurageldik bugünlere."
Sayfa 215·Kitabı okuyor
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Karanlıkta
Pirinç tanelerine çizdiğimiz kral resimleri bizi kurtaramadı Ne de Babil'deki asma bahçeleri Hakkını veremedik alınterimizin suçluyuz Har vurup harman savurduk ömrümüzü Akıllı bir maymun olmaktan öteye gidemedik Şimdi bu kördövüşünde yenildikse suç bizim Geç anladık zavallılığımızı Her şeyi bu sağır göklerden bekledik yıllardır Bizi kimse inandıramadı ölüme Bize kimse öğretmedi insanlığımızı
Sayfa 46
Şiir
Çocukluğum hayatımın en mutlu zamanları oldu. Çok afacan bir çocuktum; tek yaptığım tarlalarda, korularda, bahçede koşturmaktı, benim için de kimse kaygılanmazdı. O zamanlar, sabah erkenden ya göle, ya koruya, ya harman yerine, ya ekin yerine koşardım hiçbir şeye ihtiyaç duymadan güneş ısıtırdı, nereye olduğunu bilmeden köyden uzaklara koşar, çalılara takılır, elbisemi yırtardım, daha sonra evde azarlarlardı ama aldırmazdım.
Sayfa 44·Kitabı okudu
Gönül sabır ile harman olmadan nasip ile buluşmazmış.